Friday, September 24, 2010

Saya Kembali Menjadi Artist.

selama 4 tahun lamanya, meninggalkan terus bidang kegemaran. selama 4 tahun jugaklah, aku langsung terus melupakan sesuatu yang mengalir deras dalam darah dan nadi sendiri.

yes, aku kembali melukis, merakam dan mengabadikan pandangan melalui lukisan. satu kepuasan yang tak terhingga. esok, mahu serbu Popular, beli apa yang patut. apa lagi aku nak buat selepas doktor minta aku duduk diam-diam, apa lagi aku nak buat sementara nak tunggu hari untuk berehat selama 3 bulan selepas pembedahan? 

blog dan lukisan menjadi teman setia. uhuksss. selamat kembali dunia seni!

6 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Oh...sakit ke Fie?? Byk betul yg akak tertinggal keretapi rupanya. Semoga Fie cepat sembuh.

sarah shafie said...

operate ke??dh sihat?

cik aiLebiu said...

pembedahan? =3=

fie said...

kak sam: akak tak tertinggal apa pun. fie je lama tak update blog, lama tak bercerita. Amin kan doa kakak. moga2 la ye

fie said...

sarah: blom lg sarah.

fie said...

cik ai: yes, yes, yes. menakutkan.

Related Posts with Thumbnails